Interviu cu artista și medicul Barbora Šebeš
12.07.2024
n cel mai recent interviu, îți prezentăm povestea unei femei fascinante, care îmbină arta și medicina...
Numele | Účel | A expirat |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukladá informácie o potrebe zobrazenia cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento súbor cookie sa používa na uloženie identity návštevníka počas návštev a preferencie návštevníka deaktivovať našu funkciu živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento súbor cookie je súčasťou služieb poskytovaných spoločnosťou Cloudflare – vrátane vyrovnávania záťaže, doručovania obsahu webových stránok a poskytovania pripojenia DNS pre prevádzkovateľov webových stránok. | relácie |
_auth | Zaisťuje bezpečnosť prehliadania návštevníkov tým, že zabraňuje falšovaniu požiadaviek medzi stránkami. Tento súbor cookie je nevyhnutný pre bezpečnosť webu a návštevníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáha predchádzať útokom Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachováva stav užívateľskej relácie naprieč požiadavkami na stránky. | relácie |
rc::a | Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie medzi ľuďmi a robotmi. To je výhodné pre web, aby vytvárať platné správy o používaní ich webových stránok. | persistentní |
rc::c | Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie medzi ľuďmi a robotmi. | relácie |
AWSALBCORS | Registruje, ktorý server-cluster obsluhuje návštevníka. To sa používa v kontexte s vyrovnávaním záťaže, aby sa optimalizovala užívateľská skúsenosť. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukladá informáciu o odsúhlasení okna 18+ pre web. | neznámy |
18plus_cat# | Ukladá informáciu o odsúhlasení okna 18+ pre kategóriu. | neznámy |
bs_slide_menu | neznámy | |
left_menu | Ukladá informáciu o spôsobe zobrazenia ľavého menu. | neznámy |
Ce trebuie să fac dacă primesc bunurile deteriorate?
Cumpărătorul este obligat să verifice ambalajul înainte de a lprelua coletul de la curier. În cazul în care acesta este deteriorat, returnați-l curierului sau scrieți un raport de daune/ proces verbal și apoi contactați-ne. Dacă ambalajul nu a fost deteriorat, dar la deschiderea coletului ați constatat că bunurile sunt totuși deteriorate, vă rugăm să ne contactați prin e-mail. Descrieți pe scurt ce s-a întâmplat, iar noi vom înlocui produsele deteriorate.
Dacă doresc să returnez bunurile, cum ar trebui să procedez și în ce condiții pot efectua acest lucru?
Cumpărătorul are opțiunea de a returna bunurile achiziționate în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor, fără a indica vreun motiv de retur. Retururile trebuie să fie făcute în scris, pe baza formularului de procesare a retururilor. Bunurile trebuie să fie trimise la adresa vânzătorului în termen de 100 de zile de la cumpărare, pe cheltuiala și pe răspunderea cumpărătorului. Costurile de expediere pentru returnarea produsului sunt suportate de către cumpărător.
Dacă primesc produse diferite de cele comandate?
Vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] cu ID-ul produsului comandat și cu numărul facturii. De asemenea, vă rugăm să ne oferiți o scurtă descriere a produsului, respectiv denumirea acestuia, volumul, greutatea, dimensiunile și ID produs. Noi vom schimba bunurile.
Vreau să fac un schimb de bunuri, cum ar trebui să procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa [email protected] sau prin intermediul formularului de contact de pe site. Un membru al Centrului de serviciu clienți vă va contacta în termen de max.48 de ore pentru a vă explica procedura de returnare. Cumpărătorul este responsabil pentru costurile de transport în cazul schimbării produsului la adresa vânzătorului, inclusiv pentru expedierea noilor bunuri.
În cazul returnării bunurilor, vă rugăm să trimiteți retururile la: Artmie spol Slovacia str. Ogorului, nr.3G mun. Oradea, jud. Bihor 410554.
Dacă nu-mi place bunurile comandate, îmi veți rambursa banii?
Dacă după primirea produselor nu sunteți mulțumit de acestea, ni le puteți returna în termen de 100 de zile de la livrare. Cu toate acestea, bunurile nu au voie să fie deteriorate. Odată ce bunurile au fost livrate, plata dvs. va fi rambursată. Cu toate acestea, nu rambursăm și costurile de transport, în conformitate cu legislația în vigoare.
Dacă vreau să schimb materialele artistice, trebuie să plătesc și taxele de transport?
În cazul schimbului de bunuri, cumpărătorul suportă costurile de transport atît pentru ridicarea bunurilor prin curier, precum și costurile de transport pentru trimiterea noilor bunuri.
30.10.2024
Dacă ești în căutarea inspirației pentru creații de toamnă, te afli la locul potrivit. În acest articol,...
25.10.2024
Cauți idei simple și creative pentru dovlecii de Halloween, dar sculptarea nu îți reușește? Descoperă...
10.08.2024
Decoupage-ul, cunoscut și sub numele de tehnica șervețelului, este o metodă fascinantă și creativă de...
12.07.2024
n cel mai recent interviu, îți prezentăm povestea unei femei fascinante, care îmbină arta și medicina...
Vytvorené systémom www.webareal.sk